24.07.2008 15:37

REPORTÁŽ: Těší mě, jmenuju se D700...

Dovolte, abych se představil, jmenuju se Nikon D700.
Jsem bratříček Nikonu D300, jsme si velmi podobní, ale lišíme se srdcem.
Zatímco v bráchovi dopadá světlo na DX čip, já se musím vytáhnout a říct Vám, že v mém nitru je ukryt CMOS o velikosti 24x36mm, tedy velikosti FX.
Díky velikosti čipu musím mít i větší hranol, jinak jsme ale s bratříčkem téměř k nerozeznání, dokonce i grip máme stejný...

Ve středu 23. července 2008 mě páni z Nikonu vzali na výlet do Škodovy prodejny v Praze. Večer, když už mě chtěli schovat zpět do batohu, přišli pánové redaktoři z F-mountu, aby o mně mohli napsat článek. Stihli mě jen tak tak, asi mají v té redakci spoustu práce...   

Nicméně si mě oba prohlíželi, osahávali a něco pobrukovali. Pak mi vytkli, že prý nemám zamykací dveře, asi kvůli zlodějům. A bratr i mamka, D3, je prý má. Bylo mi z toho smutno, ale pak mě potěšili tím, že prý mám rychlý autofokus a že málo šumím. Hlavně se jim ale líbil můj velký... víte co? Čip! Byl na mně nasazený Nikkor 28-70/2,8 a ten se jim taky líbil. Prý mi docela sluší. I když mám malé světélko na hlavě, zkoušeli i takové velké, nasazovací, které se jmenovalo SB-900. Prý hezky rychle zoomuje a má výborné ovládání. Myslím, že i když mám svoje světýlko, že bychom si rozuměli...
 
Tak to by asi bylo vše, co Vám, čtenářům F-mountu, chci o sobě a svých kamarádech říct. Ještě doplním, že ke koupi budou moje dvojčátka od pondělí, 28. července. Tak se mějte hezky, přeji Vám dobré fotky se mnou i staršími Nikony :-) A abych nezapomněl, fotečky, které tady okolo vidíte, jsem pořídil přímo já sám! To jsem ale kabrňák, co? :-)

—————

Zpět


Diskusní téma: REPORTÁŽ: Těší mě, jmenuju se D700...

Datum: 17.01.2009

Vložil: Momo

Titulek: No teda...

to jsem se ale dozvěděl zajímavých a nových informací .... :-/

Odpovědět

—————

Datum: 25.02.2009

Vložil: f-mount (fri)

Titulek: Re: No teda...

Článek je z července minulého roku, kdy D700 ještě ani nebyla na pultech obchodů, a jedná se, jak název napovídá, o odlehčenou reportáž z její představovačky, ne o recenzi...

Odpovědět

—————

Datum: 28.07.2008

Vložil: Rumík

Titulek: jůůů

on je tak lostošný :D:D:D:D

Odpovědět

—————





Technika & technologie